TWEET AHMAD MASLAN YANG YANG TIDAK PERLUKAN BLOGGER-BLOGGER UMNO BERTARAF SAMPAH MEMBANTU BIRO PENERANGAN UMNO, BERLEGAR LIGAT DI ALAM MAYA.


"Dengan ujudnya Blue Wave Army - pejuang cyber Biro Penerangan UMNO, kita tidak lagi perlukan sokongan individu2 pemilik blog fb twitter & lain2 bukan org UMNO ! Biro Penerangan UMNO tidak perlukan sampah ... umno masih utuh & masih berkemampuan menguruskan perjuangan politik di maya tanpa sokongan sampah2 dari luar umno ... umno & BN tak perlukan sokongan blogers sampah2, yang selalu menyusahkan penerangan umno !"


Apakah ini benar apa yang disampaikan oleh Ketua Penerangan UMNO Malaysia kepada semua penyumbang dan penggiat maya pro UMNO selama ini? .. Dihina sebegitu rupa sampai gelar mereka bertaraf sampah .

Memang diakui akan kebenarannya bahawa kesemua blogger pro UMNO termasuk para facebookers dan pengiat twitter adalah taraf sampah sarap tapi untuk Ketua Penerangan menyatakan kebenaran itu di kira sudah lupa jasa para sampah-sampah ini.

Mohon penjelasan demi pencerahan jika apa yang berlegar dialam maya ini benar.


Kepada bloggers, facebookers pro UMNO totok tu kena sedarlah diri kalian sikit .. kamu ni dianggap sampah jer oleh pucuk pimpinan kamu sendiri.

0 Response to "TWEET AHMAD MASLAN YANG YANG TIDAK PERLUKAN BLOGGER-BLOGGER UMNO BERTARAF SAMPAH MEMBANTU BIRO PENERANGAN UMNO, BERLEGAR LIGAT DI ALAM MAYA."

Post a Comment