Manusia Gila !.. Ikat Ayam Pada Kemaluan, Lelaki Yahudi Ditahan Polis

Paris - Seorang seniman bernama Steven Cohen didapati bersalah kerana mengadakan ''Pameran Seksual'' dalam sidang mahkamah, Isnin (5/5/2014).







Ikat Ayam Pada Kemaluan, Lelaki Yahudi Ditahan Polis
manusia gila!.. sakit mental!..

 


The Telegraph melaporkan, seniman Yahudi itu dinyatakan bersalah kerana mengikat seekor ayam di kemaluannya di tengah pameran aeroangkasa berhampiran Menara Eiffel.

Steven lalu lalang bertelanjang sambil membawa ayam yang diikat pada 'belalainya'. Beberapa minit kemudian lelaki itu ditahan dan dibawa ke balai polis.







"Apabila saya menunjukkan bahagian tubuh saya yang paling rahsia, saya berteriak: Saya lelaki! Saya Yahudi! Saya Homo! dan saya berkulit putih," kata Steven.

Ia menjelaskan bahawa ayam bernama Franck itu tidak disakiti selama pameran." Saya pilih ayam kerana menjadi simbol Perancis' ujar seniman yang dikenali sering bikin pameran aneh.

"Jika saya terbukti bersalah , maka hal itu sama dengan kegagalan sistem undang-undang di Perancis," kata Steven Cohen yang dituntut pendakwa dengan denda sebanyak 1,000 Euro.
















sumber

0 Response to "Manusia Gila !.. Ikat Ayam Pada Kemaluan, Lelaki Yahudi Ditahan Polis"

Post a Comment