Subhanallah !!! Padah Curang Dengan Suami Sendiri...Anak Yang Dilahirkan Sungguh Memalukan !

Inilah padahnya isteri bermain kayu tiga dengan suami sendiri. Tengoklah apa dah jadi dengan anak yang dilahirkan, sungguh memalukan namun semuanya sudah terlanjur. Menyesal pun tak berguna. Semoga dijadikan peringatan kepada semua. Teruskan membaca di blog Darahidung.




Padah Curang Dengan Suami Sendiri...Anak Yang Dilahirkan Sungguh Memalukan! - Sepanyol – Kecurangan seorang isteri terhadap suaminya terbongkar selepas dia melahirkan seorang bayi kerdil. Anak tersebut merupakan hasil hubungan seks satu malam dengan seorang penari bogel kerdil.

Dia meniduri lelaki kerdil berkenaan pada malam ketika majlis meraikannya menjadi bakal pengantin diadakan oleh rakan-rakan wanita tersebut.

Pada mulanya dia mahu merahsiakan kecurangannya itu namun selepas bayi itu dilahirkan, wanita tersebut terpaksa mengaku kepada suaminya akibat rasa bersalah yang amat sangat, apatah lagi dengan keadaan anaknya yang sedemikian rupa.

Laporan itu disiarkan dalam laman berita sebuah portal di Sepanyol, yang kemudiannya dipetik oleh media tempatan.

Wanita itu dan hospital di mana bayi berkenaan dilahirkan bagaimanapun tidak didedahkan.
Sementara suaminya pula sebelum ini begitu yakin bahawa bayi yang dikandung isterinya adalah anaknya sehinggalah bayi itu dilahirkan.

“Tiada sesiapa pun di kalangan keluarga dan rakan baiknya yang mengetahui bahawa dia melakukan seks dengan penari bogel itu namun selepas bayi itu berada di pangkuannya dia menangis.

“Sekurang-kurangnya mereka yang meniduri penari bogel cuba untuk membawa rahsia itu hingga ke kubur, namun kes ini sebaliknya hanya disebabkan bayi itu kerdil,’’ demikian lapor laman web LasCincoDelDia.

Sumber

0 Response to "Subhanallah !!! Padah Curang Dengan Suami Sendiri...Anak Yang Dilahirkan Sungguh Memalukan !"

Post a Comment