Kish Rumah Tangga..Wanita Dilucuti Pakaiannya Kerana Tidur Dengan Suami Orang

Photo copyright Stomp.com


 Perselingkuhan kembali menyulut kekisruhan di tengah masyarakat. Kali ini bahkan hingga ke tingkat yang lebih serius. Dilansir dari Stomp, seorang wanita digeret paksa oleh 4 orang wanita dan dilucuti pakaiannya oleh wanita-wanita tersebut di jalanan. 
Wanita itu adalah Lin Yao Li. Ia diserang oleh 4 orang wanita yang salah satunya adalah istri dari pria yang pernah tidur bersamanya. Tak ada detail kronologis yang jelas, namun beberapa saksi mata melihat wanita itu digeret paksa sambil dilucuti pakaiannya oleh keempat wanita yang murka itu. 

Photo copyright Stomp.com
Photo copyright Stomp.com
Selain digeret dan dilucuti paksa, ada beberapa aksi kekerasan yang ia terima. Seperti dipukul dan ditendang. Selain itu ia juga menerima kekerasan verbal yang membuatnya merasa shock. Banyak pejalan kaki yang melihat namun tak bisa terlalu berbuat banyak karena menurut mereka setelah mengetahui motifnya, wanita itu pantas mendapat perlakuan itu. Well, sedikit miris memang. 

Photo copyright Stomp.comPhoto copyright Stomp.com

Photo copyright Stomp.comPhoto copyright Stomp.com

Photo copyright Stomp.com
Curang kembali menyemarakkan kekeruhan di tengah masyarakat. Kali ini bahkan hingga ke tahap yang lebih serius. Dilansir dari Stomp, seorang wanita digeret paksa oleh 4 orang wanita dan dilucutkan pakaiannya oleh wanita-wanita tersebut di jalanan.

Wanita itu adalah Lin Yao Li. Ia diserang oleh 4 orang wanita yang salah satunya adalah istri dari lelaki yang pernah tidur bersamanya. Tak ada detail kronologi yang jelas, namun beberapa saksi mata melihat wanita itu digeret paksa sambil dilucutkan pakaiannya oleh keempat wanita yang murka itu.

Photo copyright Stomp.com 
Photo copyright Stomp.com

Selain diseret dan dilucutkan paksa, ada beberapa aksi kekerasan yang ia terima. Seperti dipukul dan ditendang. Selain itu ia juga menerima kekerasan verbal yang membuatnya merasa shock. Banyak pejalan kaki yang melihat namun tak boleh terlalu berbuat banyak kerana menurut mereka setelah mengetahui motifnya, wanita itu pantas mendapat perlakuan itu. Well, sedikit miris memang.

Photo copyright Stomp.com 
Photo copyright Stomp.com

Photo copyright Stomp.com 
Photo copyright Stomp.com
Sampai akhirnya Lin Yao Li memohon seseorang untuk memanggil ambulance, seorang berusia separuh baya menolongnya dan memanggil petugas kesihatan. Lin Yao Li mendapat rawatan kerana mengalami luka dan mengalami trauma.

Menurut wanita yang menolong Lin Yao Li, berkata pada media tempatan, "Hal seperti ini sudah biasa berlaku," ujarnya. "Seorang wanita dan teman-temannya membalas dendam kerana suaminya Diselingkuhi."

"Orang-orang enggan ikut campur kerana melihat bahawa ini adalah masalah hati," kata wanita tersebut.

Entah siapa sesungguhnya yang benar-benar salah dalam kes perselingkuhan ini. Namun aksi main hakim sendiri ini membuat beberapa netizen gatal mengulas, seperti 'Andai isterinya baik, suami tak akan selingkuh' dan sebagainya. Bagaimana menurut pandangan anda, Ladies?

0 Response to "Kish Rumah Tangga..Wanita Dilucuti Pakaiannya Kerana Tidur Dengan Suami Orang"

Post a Comment