Lamaran Di Tolak..Lelaki Ini Berguling Guling Di Atas Jalan Raya Tanpa Pakaian



Siapa yang tidak punya masalah cinta? Yap, hampir setiap orang pasti pernah memilikinya. Selain itu di usia-usia produktif, cinta itu bak oase di tengah fana-nya perjalanan hidup manusia lho. Akan tetapi, cinta boleh jadi sumber masalah juga bagi mereka yang tak mampu menjalani hubungan dengan baik sehingga harus menghadapi pelbagai kegagalan.

Seperti yang terjadi pada sosok lelaki yang sedang bikin heboh kemarin ketika menyambut perayaan hari Valentine. Di mana, Lelaki yang tak diketahui identitinya itu kelihatan sedang merancang sebuah aksi yang cukup ekstrem dalam meminang kekasihnya.

Bagaimana tidak, kalau aksi itu ia lakukan di tengah jalan raya yang sudah berhiaskan bunga dan daun bunga mawar. Dengan modal mengganggu lalu lintas, lokasi jalanan yang juga tak diketahui ini pun tersekat seketika di waktu yang kelihatan sibuk itu, seperti dilapor melalui Mirror.co.uk.


Inilah sosok cowok yang guling-guling di jalanan gara-gara lamarannya ditolak ?Mirror.co.uk
Inilah gelagat si lelaki yang guling-guling di jalanan gara-gara lamarannya ditolak ?Mirror.co.uk
Saat melamar, Lelaki yang juga membawa rangkaian bunga mawar itu lalu melutut di depan kekasihnya dalam keadaan tanpa busana. Widih, melamar kekasih di tengah jalan kok nggak pakai baju lengkap serta sih? Yah, mungkin itulah yang membuat kekasihnya menjadi rimas. Sehingga tanpa ada sambutan yang diharapkan, si kekasih pun terus menolak mentah-mentah lamaran tersebut.

Aneh juga sih perilaku cowok ini, tapi ya memang menyakitkan kalau lamaran ditolak mentah-mentah begini ?Mirror.co.uk

Aneh juga si perilaku lelaki ini, tapi ya memang menyakitkan kalau lamaran ditolak mentah-mentah begini ?Mirror.co.uk
Tak hanya itu, si kekasih ini juga secara tiba-tiba pergi begitu sahaja tanpa mempedulikan teman lelakinya yang masih berlutut di jalanan itu. Hingga akhirnya, Lelaki ini langsung guling-guling dan berteriak-teriak sambil menangis. Belum lagi ia pun juga membaling dan merosakkan bunga-bunga yang sudah dibawa dan ditatanya itu.

Entah bagaimana situasi itu boleh dikendalikan kembali, jelasnya Lelaki yang satu ini kemungkinan besar bakal stress dan galau berat sehingga ia boleh mencari pengganti dari kekasihnya yang menolak lamarannya itu. aduh, memang susah juga ya kalau sudah terlanjur cinta dan sayang begini. Apa yang anda fikir?
(mir/vit

0 Response to "Lamaran Di Tolak..Lelaki Ini Berguling Guling Di Atas Jalan Raya Tanpa Pakaian"

Post a Comment