Seram! Lelaki ini Tinggal dengan Wanita Asing Tanpa pengetahuan beliau


Seorang lelaki yang terbiasa tinggal sendiri di sebuah pangsapuri tiba-tiba heran mendapati persediaan makanan di rumahnya cepat habis. Tak hanya itu ia juga sering merasa ada yang mengawasi dalam setiap gerak-geriknya. Semua kejanggalan ini akhirnya terungkap berkat ideanya untuk meletakkan sebuah kamera tersembunyi dan dimuat naik dalam channel Youtube milik Joe, jst827 's channel.Joe sendiri tinggal sehari-hari di sebuah pangsapuri di kota New York. Apabila semua kejanggalan mula ia rasakan, ia lantas mengambil inisiatif untuk merakam apa yang sebenarnya berlaku ketika ia sedang tidur terlelap. Mengejutkan, apabila video dimainkan ia melihat sesosok wanita yang tak ia kenal turun dari lubang pengudaraan bahagian atas apartmen beliau seperti sudah tak asing dengan pola dalam apartmen itu.Tak hanya mengambil makanan dan minuman yang secara sembarangan yang Joe simpan dalam peti sejuk, wanita itu juga kelihatan buang air kecil di wastafel dapur. Ia kelihatan sibuk longkang stok makanan milik Joe. Apabila Joe tiba-tiba bangun dari tidur wanita ini pun sembunyi di salah satu sudut dan kembali ke persembunyiannya saat Joe kembali tidur.

Mengetahui adanya tindakan pencurian di tempat tinggalnya, segera Joe melaporkan kejadian ini kepada pihak polis. Bahkan Joe tak mengetahui identiti wanita ini sesaat setelah ia diringkus oleh pihak berwajib. Polis mengatakan sangat mungkin wanita itu telah diam-diam tinggal di pangsapuri Joe selama beberapa minggu, mungkin lebih.a ?? ¨

Joe sendiri tidak tahu bagaimana wanita itu boleh ada di ventilasinya, kerana pengudaraan itu buntu dan tidak disambung ke bahagian lain apartmen. Kemungkinan besar, sang wanita naik dari tingkap melalui tangga kecemasan dan ikut tinggal dengannya tanpa diketahui Joe.
 
<.center>

0 Response to "Seram! Lelaki ini Tinggal dengan Wanita Asing Tanpa pengetahuan beliau"

Post a Comment