VIRAL Jubah Wanita Muslimah Versi PENAIK NAFSU LELAKI


Berniaga secara alam maya sekarang ini dah menjadi pilihan ramai, ada yang menjadinya sebagai pendapatan sampingan dan tak kurang juga menjadi itu kerja sepenuh masa dorang untuk menjana pendapatan.. Kalau berniaga dengan cara yang betul, tiap-tiap bulan memang masyuk u’olls! Duit poket sentiasa tebal jer.. 

Kalau dapat dilihat sekarang ini, yang berniaga secara alam maya ini kebanyakkannya menjual keperluan wanita seperti pakaian, tudung, aksesori, beg, kasut dan banyak lah lagi.. Trend popular sekarang ini, trend muslimah lah..

Nak berniaga pun kena ada ilmu juga terutama dari segi pemasaran korang nak mempromosikan barang-barang korang jual, betul tak?? 

Strategi kena baik punya, baru ramai yang tertarik dan nak beli.. Kalau ambil mudah jer pasal semua itu, tak menghairankan lah perniagaan korang tak maju sampai bila-bila pun.. Lepas tu cepat berputus asa dan tak nak teruskan lagi..

Cuba korang berfikir jauh dan cekal kan hati korang untuk melakukan sesuatu perkara hingga berjaya.. Jangan hangat-hangat tahi ayam jer! 

Orang macam itu layak digelar seorang yang ‘loser’ dan tak berguna! Bila dah niaga melalui secara maya, mesti nak tunjuk barang apa yang korang jual kan?? Tak cukup kuat dengan barang jer, mesti nak guna model untuk promosikan.. Betul tak apa kami kata?? 


Contoh, kalau pakaian mesti nak cari model yang pandai menggayakannya.. Tapi itu lah, fesyen baju sekarang ini kebanyakkannya semua tak senonoh termasuk lah pakaian muslimah.. Korang lihat gambar di atas, menggugat keimanan para lelaki yang melihatnya.. Hilang ciri-ciri seorang muslimah! 

Kami pun tak tahu lah, dorang nak jual baju ke body?? Tak tahan tengok posing maut model ‘muslimah’ ini bagi! Terjojol nampak susuk nenen dia, cantik jer terbentuk bulat macam itu.. Tu baru bahagian depan terjojol, belakang tak nampak lagi.. Huh, zina mata! Huhhuhu.. 

Nak menjual atau nak memperagakan pakaian itu, biar lah senonoh sikit.. Ini tidak, model memperagakan pakaian itu macam ‘promosi’ diri jer.. kami pun tak faham lah dengan fesyen sekarang ini, sesetengah baju yang direka ketat nak mampos bila dipakai si pemakai.. Si pemakai pakai pun nampak seperti berbogel jer.. 

Pakaian lelaki pun sama jer, baru-baru ini kan kecoh dengan baju jubah lelaki ketat menampakkan susuk badan baik punya! Perkara itu menjadi pertikaian ramai, jubah itu pun dikatakan sedang laris dipasaran.. 

Tapi tak hairan sangat lah, orang sekarang ini pakai baju bukan nak menutup aurat dengan sempurna pun, cuma mengikut trend jer.. Orang berbogel, dorang pun turut berbogel! 

0 Response to "VIRAL Jubah Wanita Muslimah Versi PENAIK NAFSU LELAKI"

Post a Comment