[PANAS] Penjelasan Sebenar Isu Neelofa Ditangkap Khalwat

Foto

Pelakon serta selebrit terkenal Neelofa telah di tuduh ditangkap khalwat malam kelmarin tetapi dinafikan oleh pengurusnya.

Pengurus Neelofa Mohd Amer Shafiq Khalip menafikan sekeras-kerasnya tentang khabar angin yang mengatakan Neelofa telah ditangkap khalwat malam kelmarin.

Amer berkata, pada malam Neelofa dikatakan ditankap khalwat, dia menemani Neelofa hadir ke majlis pelancaran Galaxy Mobile App di sebuah restoran.

"saya amat terkejut apabila Neelofa dikatakan telah ditangkap khalwat, sedangkan dia ada bersama sehingga pukul 2.30 pagi memandangkan kami perlu melayan tetamu yang hadir pada majlis berkenaan.

"selepas itu, dia terpaksa pulang ke rumah segera untuk mengemas barang dan bersiap-siap kerana perlu ke lapangan terbang pada pukul 5.30 pagi dan berangkat ke London empat jam kemudian,"ujarnya ketika dihubungi Kosmo!

Semalam terdapat beberapa dakwaan yang mengatakan Neelofa telah ditangkap khalwat dengan seorang lelaki yang dipercayai suami seorang selebriti.

tetapi kesahihan dakwaan dan khabar angin tersebut belum dapat dipastikan kerana pihak media tidak dapat untuk menghubungi Neelofa kerana dia sedang melancong di London beberapa hari.

0 Response to "[PANAS] Penjelasan Sebenar Isu Neelofa Ditangkap Khalwat"

Post a Comment