Sebab Sebenar Fazura Maki Hamun Wartawan Di Twitter

Bertindak memaki hamun wartawan di gara-gara tidak berpuas hati dengan laporan sebuah akhbar tempatan berhubung gosip kononnya dia enggan menjawab kontroversi bercium dengan kekasih hati iaitu Randy Seidman.



Fazura Maki Hamun Wartawan Di Twitter, fitnah, gossip, hiburan, pelakon cantik nur fazura,



Sehubungan dengan itu, Fazura kini dicop oleh media sebagai artis yang mahu bermusuh dengan wartawan. Namun begitu, Fazura telah menafikan dakwaan tersebut dan turut menyifatkan kejadian yang berlaku terhadapnya bermotifkan dendam.



“Semuanya bermula kerana dendam. Sebelum ini saya pernah menegur seorang wartawan kerana tersilap ejaan nama bapa saya.

Bagaimanapun, selepas itu perkara ini menjadi lebih besar. Bagi saya jika beliau mengambil teguran saya secara positif dan memohon maaf, tentu ramai pihak akan lebih menghormatinya.




Fazura Maki Hamun Wartawan Di Twitter, fitnah, gossip, hiburan, pelakon cantik nur fazura,


Fazura Maki Hamun Wartawan Di Twitter, fitnah, gossip, hiburan, pelakon cantik nur fazura,



“Tetapi saya dapat tahu kejadian menegur kesalahan itu membuatkan segelintir wartawan tidak berpuas hati dengan saya dan merancang untuk mengenakan saya,” katanya.


Sumber : katakcomel.my

0 Response to "Sebab Sebenar Fazura Maki Hamun Wartawan Di Twitter"

Post a Comment