Di saat orang lain pecah kepala untuk 'menjaga' hati orang lain, seorang model muslimah sambilan yang dikenali sebagai Syazwanie (Instagram @syazwanieyazip) bersama suaminya Shahiran, melangsungkan majlis bertandang dengan gaya paling simple-dengan si isteri hanya memegang beg, bukannya bunga. Mahkota atau perhiasan pun tiada cuma headchain kecil yang tidak berapa kelihatan dalam gambar.

Apa yang pasti, walaupun serba ringkas, kedua-duanya nampak begitu anggun dan kacak, walapun sekali pandang nampak bukan macam mereka yang berkahwin, tetapi macam nak pergi majlis kahwin orang lain disebabkan simple sangat.

"Ye, saya memang buat simple je. Orang pegang bunga, saya pegang beg. Orang tempah makeup artis untuk majlis, tapi saya make up sendiri je. Takpe, saya tak kisah pun. Cukuplah sekadar sederhana sahaja. Janji saya dan suami cukup bahagia dengan apa yang ada. Alhamdulillah, terima kasih banyak-banyak yang mendoakan kebahagiaan kami," antara petikan ayat-ayat yang ditulis Syazwanie di laman facebooknya