PEMINAT BERBALAH KERANA TAJAAN PERKAHWINAN SAM DAN SYATILLA MELVIN



Semalam kita telah menyaksikan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin telah membuat sidang media, yang mengumumkan mereka bakal bernikah pada 8 Februari depan di Pulau Pinang.. Dengan pengumuman ini maka tamatlah teka-teki mengenai pasangan ini yang didakwa sedang bercinta..

Di majlis itu juga, pihak Sam telah mendedahkan nilai tajaan untuk majlis perkahwinan mereka.. Miss A boleh katakan majlis perkahwinan mereka ni boleh disifatkan sebagai ‘Wedding of the year 2016’.. Dorang punya tajaan saja berjumlah RM25 juta kot!

Menurut penaja itu sendiri, tajaan bernilai RM 20 juta sahaja adalah untuk barang kemas dan selebihnya untuk majlis kahwin mereka.. Hanya disebabkan tajaan berjuta-juta ringgit ini, peminat Sam berbalah sesama mereka..

Ada yang mengkritik dan ada juga ‘backup’ pelakon itu.. Sesetengah pihak merasakan, pasangan ini tak perlu nak mendapat tajaan juta-juta pun.. Lebih baik dorang keluarkan duit sendiri, masing-masing dah kaya.. Nak kahwin pun tak payah la sampai dapat tajaan..

Nampaknya, tajaan kahwin Sam ini dah berjaya kalahkan tajaan kahwin Rozita Che Wan.. Nak buat macam mana, artis popular memang ramai yang nak taja.. Bukan saja-saja nak taja, tajaan tersebut juga bertujuan untuk mempromosikan barang mereka sama..

Korang bergaduh banyak-banyak pun tak guna, tajaan dorang masih lagi akan berjalan.. Lagipun, pasangan ini cuma jadi ‘Raja sehari’ dan dapat pakai barang kemas RM20 juta untuk sehari tu saja.. Bukan boleh bawa balik rumah, simpan kat dorang.. Korang semua kena faham dengan konsep tajaan.

0 Response to "PEMINAT BERBALAH KERANA TAJAAN PERKAHWINAN SAM DAN SYATILLA MELVIN"

Post a Comment