PESERTA ASIA'S NEXT TOP MODEL DARI MALAYSIA TEMPAH TIKET KE NERAKA???


Sebelum ini memang pernah viral cerita pasal seorang gadis Melayu terpilih jadi 14 finalis untuk musim baru program pencarian model ‘Asia’s Next Top Model’, iaitu Nooraini Mohd Noor.. Pastinya itu bukanlah satu perkara yang sangat dibanggakan oleh netizen..

Orang lain pergi program kat luar negara harumkan nama Malaysia.. Tapi, finalis program itu yang dikenali sebagai Tuti ni dah busukkan nama negara.. Dah berani pergi program-program macam ini u'olls, kalau dah berani pegi ujibakat program macam ni.., Tuti ni kena la juga berani tadah telinga bila kena kritik dengan netizen..

Serius pedas wei Miss A baca komen-komen netizen kat Tuti ni.. Berdarah telinga kalau Miss A jadi Tuti.. Hahaha.. Kalau wakil dari Malaysia orang cina bukan berbangsa Melayu dan beragama Islam tu, mungkin boleh diterima lagi nak sertai program macam ni..

Komen paling win pada abad ini Miss A rasa ialah, netizen gelar Tuti sebagai ‘Next  Top Neraka’ dan akan jadi bahan api neraka.. Hahaha.. Mana taknya, Miss A pernah juga follow program ini.. Tak sah la kalau tak ada adegan-adegan model perlu tampil separuh bogel.. Beraksi berahi kat depan kamera.. Terliur wei..

Tak salah nak mengharumkan nama negara dengan cuba nasib jadi peserta untuk mana-mana program di luar Negara.. Tapi, bukan dengan cara masuk program yang beraksi lucah macam ni.. Memalukan mak bapak ko je dik non oit! - SUMBER

0 Response to "PESERTA ASIA'S NEXT TOP MODEL DARI MALAYSIA TEMPAH TIKET KE NERAKA???"

Post a Comment