Azma Aizal Mengaku Bersalah Tampar Ika Nabela


Kuala Lumpur – Pelakon dan pengarah, Azma Aizal Yusoof mengaku bersalah atas kesalahan mendatangkan kecederaan kepada pelakon Ika Nabila pada sesi penggambaran drama Dawai Asmara yang berlaku baru-baru ini.

“Ya, saya mengaku bersalah yang saya ada memukulnya pada set penggambaran. Tapi, apa yang saya lakukan bertujuan untuk mendapatkan hasil yang terbaik untuk drama tersebut.

“Saya sudah meminta maaf daripadanya melalui pesanan SMS. Jadi saya harap semuanya sudah selesai,” katanya pada satu sidang akhbar yang diadakan di Suhan Movies & Trading milik Datuk Rosyam Nor, Setiawangsa, sebentar tadi.

Terdahulu, Ika membuat laporan di Balai Polis Hulu Klang, pada malam hari dia dikasari oleh pengarah tersebut, lapor Kosmo.

0 Response to "Azma Aizal Mengaku Bersalah Tampar Ika Nabela"

Post a Comment