'Suami kerap gesel zakarnya di paha gadis itu...'


Seorang doktor didapati bersalah membunuh suaminya menggunakan tukul ketika sedang tidur kerana selepas suspek enggan memenuhi tuntutan suaminya untuk melakukan seks secara paksa dan menyebarkan rakaman tersebut di ruang-ruang sembang maya, selain mengajaknya menonton video lucah kanak-kanak.

Suspek, Chamari Liyanage, 35, membunuh suaminya, Dinendra Athukorala, yang juga merupakan seorang doktor dengan tukul seberat 1.79 kilogram di kediaman mereka di Geraldton, utara Perth pada Jun 2014. 

Menurut laporan sebuah akhbar antarabangsa, suspek mendakwa pernah dipukul oleh suaminya apabila dia enggan melayan nafsu seks mangsa, termasuk melibatkan seks bertiga bersama seorang remaja berusia 17 tahun.

Chamari memberitahu juri mahkamah bahawa suaminya akan membogelkannya untuk melakukan aksi seksual yang ghairah dan bertindak merakam adegan berkenaan untuk disiarkan di internet.

Melalui perbicaraan yang sedang dalam minggu terakhir, pihak mahkamah mendapati tertuduh sering dipaksa untuk melakukan aksi seksual oleh 'lelaki yang menyayanginya' dan menyebabkan tertuduh memikirkan untuk membunuh diri.

"Dia sering mencari dan berbual bersama wanita-wanita gatal di internet. Jika saya enggan mennyertainya, dia akan memukul saya." Ujar Chamari mengenai tabiat keji suaminya.

Namun, Chamari tidak sanggup membunuh diri kerana risau nasib ibu bapanya jika dia meneruskan hasratnya itu.

Bagaimanapun, Chamari mengaku tidak bersalah atas pertuduhan tersebut dan memaklumkan mengenai hubungan seks mereka yang turut membabitkan gadis berusia 17 tahun.

Dia turut meluahkan rasa takut terhadap suaminya walaupun hubungan suaminya bersama gadis tersebut merupakan perkara yang tidak sopan bagi seorang lelaki yang telah berkahwin.

"Dia (mangsa) sering mengeser zakarnya di paha gadis itu dan saya sering berlaku pertengkaran antara kami kerana tidak mahu memaksa gadis itu melakukan seks" lapor akhbar harian Britain.


0 Response to "'Suami kerap gesel zakarnya di paha gadis itu...'"

Post a Comment